The Kickoff - 15 viikon kotitreenisuunnitelma


Aloittelijan polku lihaskuntoharjoitteluun

The Kickoff - 15 viikon kotitreenisuunnitelma on matalan kynnyksen startti lihaskuntoharjoitteluun.

Tämä suunnitelma on sinulle, joka haluat:

  • polttaa rasvaa ja kiinteytyä
  • lisää voimaa arjen askareisiin
  • hyvää oloa ja energiaa liikunnasta
  • oppia sovittamaan liikunnan osaksi arjen rutiinejasi
  • tulevaisuudessa aloittaa määrätietoisen kuntosaliharjoittelun
  • mutta koet tällä hetkellä vielä tarvitsevasi oman kodin rauhaa lihaskuntoharjoittelun aloittamiseen omaan tahtiisi.

Tämän suunnitelman tarkoitus on työntää sinut epämukavuusalueellesi, mutta lempeästi. Ensin vain hieman, lyhyiksi ajoiksi kerrallaan, mutta viikkojen edetessä koko ajan kauemmaksi ja korkeammalle. Treenien haastavuus, kesto ja määrä kasvavat pikkuhiljaa, yhdessä sinun voimiesi kanssa.

Onnistuneen 15 viikkoisen jälkeen olet tilanteessa, jossa hikoilu, hengästyminen, rasitus ja kipu lihaksissa ei oikeastaan enää kuulukaan epämukavuusalueellesi, vaan se on mukavuusalueesi sisällä - tuttua ja turvallista. Olet ehkä jo hieman koukussa treenien tuomiin endorfiineihin. Lisäksi peilikuvasi kertoo mitä yli kolmen kuukauden määrätietoinen harjoittelu on saanut aikaan.

Treenisuunnitelman sisältö:

<---Seuraava sisältö vain jäsenille--->

Liity jäseneksi ja jatka lukemista